måndag, maj 25

Sjukstuga

Båda min killar är ju dåliga. Jag har inga planer för idag annat än att ta hand om mina killar. Det fanns många andra planer men de får ligga till sidan för mina barn är det viktigaste.

Stora killen har visserligen sovit hela natten men hostat massor. Lillkillen vaknade kort vid 1 men somnade om med napp och lite vaggning. Sen vaknade han vid 4 igen. Då var han kokhet så det fick bli en tablett. Tror febern var för hög för han hade svårt att somna om. Försökte länge.
Vi sov till 8-15 och det är bra. Nu är barnen mätta och nöjda. TV och lek.

Gissa vad jag gör...

TVÄTTAR

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hej, stackars grabbarna som e sjuka, men du får ändå vara glad att de är sjuka samtidigt så att du inte missar massor i skolan! (Jag får ju inte ens vara hemma med Jossi längre då hon är för gammal!!!)

Kram å ha en bra dag...Johanna

Anonym sa...

Åh stackars små killar!
Hoppas ni får en bra dag trots feber o sjukdom!

KRAM
//Jessica