måndag, maj 25

Mina batterier står på full laddning idag

Idag skiner solen och det är ett ypperligt tillfälle att ladda batterierna. Det gör jag allt vad jag kan och tiden tillåter. Rekommenderar alla att ta sig ut i solen allt vad de kan. Även om man jobbar, har mycket att göra inne så finns det alltid lite tid till att gå ut.
Vi gråa svenskar behöver det för att må bra.
Det finns någon procent av befolkningen som mår dåligt av solen och helst sitter inne men för oss andra så:

UT MED ER OCH PASSA PÅ OCH NJUT

2 kommentarer:

Frida sa...

Ja solen gör mycket för ens välmånede...jag försökte att kommentera dig igår men det gick inte!!
Nu funkar det igen:D
Hoppas att din abatterier är på full speed igen så att du orkar några dagartill utan din man.
Puss på dig<3

Lotta sa...

Dagar som dessa är jag så glad att jag har det jobb jag har.
Vi har varit ute med barnen nästan hela dagen.
Underbart!
Kram