fredag, april 17

"Hemma" i Göteborg igen

Så var vi framme hos mormor. Ätit lite, pratat, lekt med barnen, fixat lite för kalaset imorgon. Nu ligger jag i sängen med min minsteman. Min stora kille vill inte lägga sig och det är förståligt då han sov länge i bilen på väg ner.
Imorgon blir det ett 1-års kalas lite i förskott. Han fyller ju först på tisdag. Hoppas han kommer tycka det är kul med alla paket och allt folk.
Det gick hur bra som helst denna gången med O och mormor. Sist ville han absolut inte vara hos nån annan än mamma. Han blev bara väldigt ledsen.
Nu skall jag sova för mina ögonlock blev plötsligt väldigt tunga.
Ladda batterierna för imorgon.

God natt!

4 kommentarer:

Susan sa...

Skoj med 1 års kalas, det är alltid speciellt=)

Kramar

Lotta sa...

Hoppas det blir ett kuligt kalas. Hans första! Värt att fira extra mycket!
Kram

Mamma Russin sa...

hej ...
åk så roligt med lite kalas, när fyller han på riktigt??
kram

Frida sa...

Vad jättemysigt att vara "hemma" igen... Hemma är alltid hemma fat man bor långt bort..
Ha en ett jättemysigt kalas
Kramar i massor<3