söndag, april 19

Home sweet home

Vi är hemma igen efter en kort men väldigt bra helg hos mormor i Göteborg. Mannen åkte vidare direkt till Norge. Först kurs sen jobb. Jag och pojkarna tog X2000 hem. Det är så smidigt och går så fort. De var så duktiga. Resan gick väldigt bra denna gången med. Min snälla granne, (min "andra"man) kom och hämtade oss på stationen.
Pojkarna sover och jag tänker göra de sällskap strax.

Tack snälla, underbara mormor och Hagge för ett bra kalas och en fin helg.

God natt!

2 kommentarer:

Frida sa...

Vad skönt att du är "hemma" igen. Härligt att få sova i sin egen säng eller hur!!!
Hoppas att du får en fin natt!
Kramen<3

Lotta sa...

Att åka tåg är ju ett litet äventyr i sig. Jag gör det alldeles för sällan men i höstas åkte jag med sonen till GBG och han tyckte det var så festligt.
Ha det så fint nu när en ny vecka börjat.
Kram