onsdag, april 15

Filmsnutt

Tog med O till ToysRus för att testa 1års present. Det är ju fördelen med att de är så små. De förstår inte vad som händer.

Vi hittade en smart trehjuling. Visserligen har han en trehjuling som väntar hos mormor men den är han för liten för ännu. Den vi hittade idag har ram runt, fasta pedaler samt handtag för oss som vi även kan styra med. En sådan får det bli.

Just nu ligger han i pappas knä och lyssnar på sång. Varm och lite sliten. Stackars lite och på namnsdagen och allt.

2 kommentarer:

Frida sa...

Men stackars liten, hoppas att han är bättre idag....
Kramar<3

mormor sa...

Hej Min Älskling. Nu hittade jag din nya blogg. Såg filmen på O hos T'r'Us.Så gullig.
Sitter här läser lite om ditt vardagsliv. Har varit inne och röstat på din blogg. Du är duktig och medveten... Att jag ibland låter negativ är endast för att jag är rädd för att du lämnar ut för mycket av ditt privatliv till allmän beskådan. Det ser jag att du inte gör och risken finns inte med din underbara familj och ditt goda liv. Risken är större för människor som lever i med otillfredsställelse och frustration. Jag lovar att inte ta upp denna fråga igen. Jag vet att jag när det gäller privatlivet och värderingar är MYCKET gammalmodig och inskränkt. Skall se om jag kan tänka lite nytt och lära av den nya tidens teknik. Något som aldrig blir gammalmodigt det är att krama er mina kära barn och barnbarn. Gud så gulliga ungar vi har.... Man kan inte titta sig mätt.
Kram tills nästa gång Mamma