onsdag, april 15

Fortsättning

Kakel = check
Värmekablar till golven = check
Varmvattenberedare = vet vad vi skall ha. Beställer på fredag

O har varit lite krasslig idag så det blev inte helt så full fart som jag hade hoppats på. När han är dålig är det bara mamma som gäller. Nu sover han i vagnen. Hoppas han har det bättre när han vaknar. Det blev inget babysim heller. Vill inte riskera att han blir riktigt dålig. Kan vara en tand som spökar.

Solen tittade fram lite idag men det blåser så det är inte väldigt varmt. Vi passade på att grilla hamburgare i alla fall. Gott.

Stora killen skall strax iväg på fotbollsträning och jag skall fortsätta på mitt målarprojekt.

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hallåj..
ja jag följer dig med med bloglovin.. vet inte hur jag skulle klara mig utan det.. :)

det låter som ni har läget under kontroll på bygget!! skönt..
hoppas lilla mannen kryar på sig..
kram

Frida sa...

Haha, ja visst har han sett det, han blir informerad om allt jag visar & skriver....

Men vad tråkigt att han inte är bra, hoppas att han snart kryar på sig.
Du målar på för fullt, tur att nån har energi iaf.
Hoppas att du får en mysig kväll & en lugn natt..
Kraaaaaam<3