torsdag, april 16

Seeeeeeeeeeeegggggggggg

Kors. Dagen är långt gången och jag kan bara inte vakna till. Som en urvriden trasa idag. Jag mår bra men det blir bara så ibland. Mycket troligt för att jag sover dåligt på nätterna och kommer allt för sen i säng på kvällarna.
Typiskt att det kommer idag med sista hela dagen som min älskling är hemma och vi har så mycket som behöver ordnas. Helt klart vårt eget fel som påbörjat nytt innnan det gamla är färdigt. Jag har visserligen 14 dar till då jag är hemma innan renoveringen börjar men då är jag ensam med barnen. Får bara få göra det gjort som vanligt. Hoppas jag kan sova bättre, lägga mig tidigare den tiden.

Solen skiner men det är kyligt.

1 kommentar:

Frida sa...

ja varför gör man så, påbörjar ngt nytt innan man är klar med det gamla...
Hoppas att tröttheten ger med sig, jag är konstant trött, det är konstigt men jag är så van att jag inte längre reagerar på det... Hemskt men sant!!
Pigga på dig nu!
Massor av kramar<3