torsdag, april 23

Bara ett fel

Idag har varite en underbar dag.
Solen skiner på en blå himmel.
Jag har tvättat och hängt det ute så nu har jag kläder som luktar så gott.
Vi har ätit god mat hela dagen (inte hela tiden)
Min lillkille gör sådanna stora framsteg hela tiden. En liten kämpe.
Min stora kille har en bra dag. Han har gjort det han tycker är kul. Kören, spelat dataspel, pratar med sin pappa (om datorspel).
Gått en lång härlig promenad och plockat de första vilda blommorna. (bild kommer när jag får tillbaka min mobil)
Nu ser jag bara på mina barn när de leker och njuter.

Det som skulle göra dagen helt perfekt är om:
Barnen somnar fort utan stora protester.
Jag kommer tidigt i säng och kan somna.
Lilleman sover hela natten utan att väcka mamma varje timme.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hoppas slutet på dagen blir lika skönt som dagen i övrigt varit.
Att dom somnar och sover och att du oxå somnar.
Tänk att det är så svårt ibland, fast man är sjukt trött.
Kram

Mamma Russin sa...

hej hej..

låter som du haft en underbar dag i övrigt..:)

du har det rätt tufft och är helt ensam med barnen under så lång tid då din man är ute på jobb... det blir inte mycket egen tid för dig.. hoppas du fick din tidiga sömn du önskade..:)
kram gumman..:)