torsdag, april 23

Mina fina killar

Vad kan då vara fel på en så här fin dag. TIDEN den räcker inte till som vanligt. Är det nån som sett tjuven? Var vänlig fånga honom och lås in honom för gott. Jag har mer jag vill göra...


Min lilla kille har blivit helt tokig i sina lära-gå-vagnar. Han har en både ute och inne. Det är fram och tillbaka igen och igen och igen som gäller. Kul. Han är så duktig. Idag gick han och höll bara i sig med en hand. Tyvärr fick jag inte det på film för storebror pratade i mobilen då.

En film på lilla O med ute-lära-gå-vagnen och ett kort på båda mina underbara, härliga, busiga, söta, gulliga pojkar.


1 kommentar:

Amanda sa...

Vilka fina bilder. ^^ Roligt att lär-gå vagnen är så uppskattad. Här är det bara mamma och pappa som gäller så i får glatt offra våra stackars ryggar.