torsdag, april 23

Äntligen äntligen äntligen

Min stora kille


Nu är solen här. Visserligen är det bara 1.6 grader just nu men jag är hoppfull.

Vad skall vi då hitta på om solen skiner så fint. Lillkillen sover visserligen nu men han älskar att vara ute så det skall vi försöka vara en del. Varje gång nån öppnar dörren sätter han full fart dit. Missar han så att krypa ut blir han riktigt riktigt ledsen. Sätter sig på dörrmattan och gråter en skvätt. Sötnosen.

Vi får köpa färsk billig kyckling idag med så jag måste till stan och hämta ut pengar till det. Det kommer precis lägligt för förra leveransen har precis tagit slut.



Jag har ju inte blivit helt klar med altanen heller så det hänger lite över mig. Inte helt lätt med en 1-åring som vill vara med på ALLT. Målar med oljefärg och det passar sig inte allt leka med. Får se hur min ork är när han sover middag. Just nu är pelaren långt ifrån full men det kan ändra sig.



Önskar alla en underbar dag med massor av sol.


Inga kommentarer: