onsdag, maj 18

Som en sten

Som en sten sov jag till slut. Vaknade av att stora killen redan gått upp och gjorde sig frukost. Han vaknade innan klockan och ville inte väcka mig. Det var en bra start på dagen och det behövde jag.

Någon timme senare (somnade om på soffan) kom liten upp strålande glad med sin ballong han fick av mig i måndags.

Mina killar lyser upp min dag.

Nu är storebror i skolan och liten skall strax lämnas på dagis. Tror inte det blir så mycket gjort idag men man vet aldrig. Saker kan förändras plötsligt.

Det hemska är för tillfället lugn men kommer alltid finnas där. Något man får lära sig att leva med.
Idag skulle det passa med en á la Måndagslista. Får se om jag kan knappa ihop en senare.

NU dagis.

Ett kort på storebror i morfars trygga famn

3 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Usch, usch! Det låter verkligen hemskt...
Hoppas att du fått en hyffsad dag idag,
kram!

Ingela la la sa...

Usch, det låter inte som att du har några bra dagar just nu..

Hoppas att du har någon att prata med.

Kram

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att vinna en jätte snygg klockring eller en jätte mysig filt till barnet på min blogg så passa på att gå in och anmäla dig:)