fredag, maj 20

Packar vidare

Hela eftermiddagen har det packats. Stora killen har packat lite på sitt rum så duktigt. Liten var en tur med sin kompis som han tjatat så om. Sen kom han hem och hjälpte mig packa släpet.

Jag och granntjejen drog fram släpet och ställde det framför garaget. Inte det lättaste men tjejer kan mycket. Nu är det inte långt kvar tills det är fullt. Lite otympliga saker i det så det är inte helt lätt att packa men skam den som ger sig.

Nu har jag en pause från packningen för jag skall göra klart en sak till min kära mamma som fyller år idag. Vi får fira henne extra mycket imorgon när vi träffas i stället. Kan inte säga mer nu men visar på lördag vad hon får. Hon läser ju här så det är bäst jag håller det för mig själv ett tag till.

GRATTIS ÄLSKADE MAMMA. DU ÄR VÅR KLIPPA I VÅTT OCH TORT.

Snart bor vi närmre varandra igen och kan ses mer. Barnen pratar om dig allt som oftast. Åka mommo hörs ofta här hemma.


Inga kommentarer: