onsdag, november 24

Blev två

Båda barnen är vakna sedan halv sex. Lillebror väckte storebror och sen var det kört. Liten ville tända lampan men jag ville låta storebror få en chans att sova en timme så vi gick ner. Strax efter kom storebror med.

Lillkillen är ju hemma idag pga sina ögon som rinner. Stora killen har yrat hela natten. Tror inte jag har sovit mer än en timme sammanhängande. Just nu känner jag mig pigg men vi får se framåt dagen.

Stora killen är varm och klagar över ont i ett öra. Han får bli hemma han med. Tror inte det är något allvarligt men bättre att vara säker.

Vi har haft starka och friska barn länge nu så en förkylning eller infektion är bara bra för de. Det stärker deras immunförsvar lite extra.

Får se vad jag kan få gjort idag om det går eller om det blir mycket mys med mina sjuklingar. Tur att vi har allt vi behöver hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mina Älsklingar. Hur går det idag med killarna? Kram Momo