onsdag, juli 11

Jag är en FAB mama

Har anmält mig till hösten blogg event för oss mammor.
Gick inte på förra för att sist jag var blev jag så besviken. Denna gången vet jag att det kommer bli topp för det är två coola tjejer som ordnar det. De skulle inte tillåta att det blev dåligt.

Jag bara bokade mig på utan att ha pratat med någon som funderade på att gå så nu står jag här lite på egen hand igen. Nu skall jag bara lyckas övervinna min blyghet så kommer det bli en topp kväll. Många av de som skall gå känner eller känner till varandra lite mer än jag gör men vad tusan. Ibland måste man bara kasta sig ut i det och se vad det blir av det.

Är du med lite sugen så kolla in hemsidan.

Det finns bara ett begränsat antal biljetter och de kommer ta slut.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Du "känner" ju mig!!
Det ska bli så kul att ses igen!
Kram