torsdag, maj 24

Första doppet i år



Det var självklart inte jag som var först i poolen i år heller.

Älsklingen var det så klart.

Efter lite letande hos olika butiker hittade han så en packning som passade till värmepumpen så han kunde koppla på den på poolen med. Det gjorde lite ganska fort. Idag har temperaturen legat runt 20 grader mot innan 14.

Kommer nog dröja några grader till innan jag vågar mig ut i. Badkruka som jag är. En våtdräkt som lilleman har kanske vore nåt även till mamman i familjen.

Solen gassar extremt idag på vår lilla oas på baksidan. Underbart!

I eftermiddag blir det vårfest på litens förskola. Kul.

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Åh, det ser ju helt underbart ut! Jag hade velat ha en pool. Fast med tanke på maken och dotterns badande så kanske det är lika bra att vi inte har någon ;) Dom hade muterat till fiskar.

Hoppas att du får en fin dag idag!

Kram