fredag, mars 23

Jobbar



Idag är första riktiga dagen tillbaka i arbetslivet. Har varit här två halvdagar för upplärning. Idag är första dagen på egen hand.

Läser Dagens Industri och dricker te. Så kan man få dagen att gå när det är lite att göra.

Jobbet är som receptionist via ett bemanningsföretag. Detta uppdrag sträcker sig fre-fre.

Har även varit på intervju denna veckan för ett längre uppdrag som Servicreådgivare. Det kändes som ett kul och utmanande jobb. Företaget har bra tänk i grunden med och det gillar jag.

Nu väntar jag bara på svar med hur eller om de vill gå vidare. Håll tummarna för mig.

Det känns bra att vara ute och jobba igen. Jag har varit hemma ett tag och är otroligt tacksam för att jag kunnat varar det. Nu är jag nöjd och vill gå vidare till nya utmaningar.


1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till älskade dotter. Pappa