måndag, mars 19

Försådd och vårmys


Idag har det stormat men solen har lyst starkt.

Jag och liten åkte lite runt i blomsterbutiker. Köpte några fröer och annat smått.
Väl hemma så stannade vi ute och satte fröerna. Har aldrig provat förut så nu hoppas jag det lyckas. Skulle vara roligare att kunna sätta ut plantor jag själv fått upp från frö.

Vi satte oss i uterummet en stund och njöt. Liten tyckte det var så varmt att han till och med tog av sig helt på överkroppen.
Dagen har försvunnit så fort. Jag bara njuter av att energin kommer tillbaka och vi så gott som är friska nu.
Imorgon skall killarna till Sina resp skolor. Jag och syster skall slå lite golfbollar och träna upp svinget igen inför kommande golfrundor.

1 kommentar:

Unknown sa...

Det ska bli så härligt att komma ut i friskluft igen. Kul kul