onsdag, november 30

Orolig natt

Älsklingen glömde som ofta att stänga balkongdörren innan han somnar. Vaknade av att den stod helt öppen och det blåste storm ute. Brrr. Bara att gå och stänga för att få liv i älsklingen när han sover är ett för stort projekt. Klockan var halv 3 och sen hade jag svårt att somna om.

Klockan 4 hör jag små tassande steg. Det är stora killen som kommer upp. Han kan inte sova. Hans röst är så gott som borta, han hostade och var varm. Bara att stoppa ner han under mitt täcka. Jag låg länge och lyssnade på honom. Lyckades somna om. Hade inte sovit länge då liten väcker mig. Kissnödig. Bara att krypa upp och ta han på toaletten.

Klockan var 6 och jag skickade ett sms till storebrors fröken. Han får vara hemma idag och krya på sig. Somnade om en stund till.

Känner mig helt yr av störd sömn. Natten innan var även den uppstyckad. Får ta mig en nap så jag piggnar till.

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

Hej söta..

Oj din natt låter tuff.. :( hoppas du får vila lite på dagen nu af..

Tråkigt att C blitt sjuk, men jag tycker alla är förkylda nu.. :(

Stina vägrade med ta bort blöjan förut, tills vi en dag stod utan för blöjorna tog slut.. Då hade hon inte val och fick snällt vara utan.. kanske skulle funka på er liten med ?

kraaam ex

Anonym sa...

Stackars sjuklingen. Hoppas han kryar på sig snabbt. Kramisar på er alla.
Syrran