onsdag, november 9

Golffrukost

En ordentligt men snabb frukost innan syster och svåger kommer hit. Idag skall vi spela golf tillsmammans. Det var ett tag sedan och jag hoppas det går bra.
Liten har precis vaknat och dricker sin yoghurt framför Musses Klubbhus. Han längtar till sin skola och skall snart få gå dit igen.

Var lite trött idag och hade visst stängt av mitt alarm. Stora killen kom upp och väckte mig. Händer ytters sällan. Lite frisk luft och trevligt sällskap skall nog få mig att piggna till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,va mysigt med Höstgolf & frukost innan *mumms*
Lycka Till mé Golfen säger jag som har en Golf"tokig" underbar man/ ☼ Kram

Unknown sa...

Det var trevligt sällskap och mycket frisk luft. Avslutade med en god lunch på säteriet.
Tack syss för idag.

Anne sa...

Åh vad härligt det låter att få komma ut och spela golf! Jag kan tyvärr inte spelet men kanske någon dag tar jag tag i det projektet!
Hoppas att din dag var bra, KRAM