tisdag, november 8

Det hjälper att bli förbannad (ibland)

Jag vet att det inte skall rekommenderas och normalt är jag väldigt bra på att behålla lugnet och vara saklig. Inte denna gången då det handlar om det dyrbaraste jag har. MINA BARN. Då blir jag arg när de pratar lite strunt och förbi mig.

Var på ett möte förra veckan och normal process är att man först hör tillbaka efter två veckor. Idag (2 vardagar senare) ringde hon tillbaka. Inte bara har jag fått det intyg jag behöver som var det viktigaste. Jag fick dessutom även flera tider bokade och första är redan nästa vecka. De hade jag kunnat vänta på men är supernöjd att jag slapp det. Skulle det gå efter det "normala" hade jag först fått dessa möten nästa vår.

Delvis tror jag att det var för att jag i min lite arga stämma även sa bra saker och visade på att jag vet vad jag pratar om för jag har provat mycket själv som de kunde se fungerar. Jag kommer vara en lätt person att jobba med för jag anpassar mig och provar mycket olika saker. De behöver inte göra det stora jobbet. Bara guida mig så gör jag jobbet.

Nöjd! En skön känsla att mitt i all trots mm som föregår här hemma kan prestera bra saker för mina barn. Detta kommer ge mig än mer positiv energi. Nu kör vi...

Inga kommentarer: