måndag, oktober 3

Måndagslista

Idag måndag är jag glad för att...
  • ... jag har köpt ny fin bil själv. Gjorde ett riktigt bra köp med!
  • ... det har varit så fint väder det sista.
  • ... jag och liten var på en trevlig lekdate i fredags med nya bekantskaper.
  • ... svärmor med man kommer på besök på tisdag.
  • ... älsklingen kommer hem på onsdag kväll.
  • ... stora killen tycker det är så roligt med Tennis och är så duktig. Stolt mamma.
  • ... jag har fått rensa rabatterna på ogräs igen. Det finns kanske hopp om att det kan bli fint där nästa år.
  • ... vi fick trevligt besök av J & N i helgen.
  • ... vi är friska.



2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

heeej sötis..

usch så usel jag är med att kommentera hos dig känner jag.. :(

men jag är med här och läser allt du skriver.. ;)

vilken fin lista du gjort.. :) tänkte höra med dina homepartyn.. förstår att du inte åker ända hit för ett party men kan jag handla av dig och du skickar på posten ? kan man se någon katalog på nätet ?

kraaam

Yohanna i Las Palmas sa...

Hallå där!
Kom förbi här från Popprinsessan och kikade lite. Jag brukar också försöka att skriva måndagslista. Fast fredagar är ju roligare ;)

Hälsningar
Yohanna