tisdag, april 12

Vardag för oss idag

Stora killen är i skolan. Liten väntar på att få gå till sin skola. Själv njuter jag av en härlig morgon utan stress. Vad mycket bättre dagen börjar om man slipper stressa.

Det var blå himmel tidigare men nu börjar det dra in lite moln över oss. Får se vad dagen har att bjuda på.

Lite mer blommor och fix på framsidan. Allt som har med blommor och trädgård kommer hamna i krukor mm så att jag kan flytta med mig det.

Tycker framsidan har blivit så fin nu. Många skulle nog tycka det är lite tråkigt utan färg men detta är helt i min smak.  Nu fick jag användning för mina saker jag gjort med. Den stora rosen och de två små framför änglarna är de enda som jag målat vita. Resten är i naturlig färg. Ängelen som ligger på trappan kommer hamna i någon rabatt när i flyttat.







1 kommentar:

Tova sa...

Åh så FINT! :)