tisdag, april 12

Galaröstning

Så har de tydligen startat omröstningen för alla de bloggar som skall gå på mammablogg galan i maj. Det var en omröstning till förra galan jag var på och denna gången känns det som det kan kvitta att delta i omröstningen.

Min blogg är just det. Min blogg som jag skriver i dels för min egen skull men även för mina nära och kära som vi bor långt bort ifrån. Jag har inte väldigt många läsare och har aldrig riktigt jagat det heller. Det behovet finns inte för mig just nu.

Så tillbaka till omröstningen. Har du lust att rösta på mig få du väldigt gärna göra det här. Man kan rösta en gång per dag/IP adress. Chansen är så gott som obefintlig för att något skall bli av det men för skoj skull kan du gärna göra det.

Till galan kommer flera mammor som har sin blogg mer som ett verktyg för sponsorer mm utöver vardagsblogg. De vann så klart på förra galan och kommer helt säkert vinna på denna galan med. De har flera 100 om inte mer läsare varje dag.

Nu tror jag denna gala kommer bli kul även för lilla mig och jag ser fram emot den. Skall ju dessutom få lite egen kul tid tillsammans med min kära syster.

Inga kommentarer: