tisdag, april 5

Lossnande funderingar

Skam den som ger sig. Har jobbat på en sak LÄNGE men inte helt löst det. Idag kom det till mig när jag satt i bilen med hög musik och sol som lös på mig. Har skrivit ner det för att inte helt tappa bort det igen. Nu skall det bli kul att börja med det jag kom på. Krävs lite förberedelser mm men det är bara kul. NU när jag vet!

Pappas fru fyller år till helgen och det skall de fira genom att åka till Danmark och ett ställer vi alltid brukade åka till förr. Tyvärr bor vi fortfarande på andra sidan och för långt bort för att det skulle vara möjligt för oss att åka med. Har sån lust och har vägt alternativ fram och tillbaka men insett att det inte riktigt går ihop. Får bli en annan gång. Hoppas de som kan följa med får en toppenhelg i alla fall.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Oj, vad många inlägg du hinner med på en dag!

Spännande med den där lösningen som du kom på!
Hoppas att du mår lite bättre nu och att du får sova gott hela natten. Jag hoppas också på att få sova, ikväll har R inte sovit så mycket och verkar ha lite svårt att komma till ro. Förhoppningsivs vaknar han inte vid 2-3 men man vet ju aldrig...

Kram!