tisdag, april 5

En dag till

Lämnade som sagt liten först klockan 11. Det var en riktigt trevlig tid att lämna. Ingen stress på morgonen. Han kunde sova tills han vaknade av sig själv. Vi hann och duscha båda två och fixa oss.

Jag var som sagt på möte idag och det är jag inte van vid nu för tiden känner jag. Blev helt mosig i huvudet av att lyssna så länge.

Hämtade liten på dagis och hem. Härligt väder så vi stannade ute en timme och lekte. In för att laga och äta mat. Hade inget planerat så det blev pannkakor och plättar. Fy vad dålig jag känner mig nu. Har en stor klump i magen. Fattar inte varför jag gör det? Hör ni mig säga att jag skall steka pannkakor så påminn mig. Gott var det  i alla fall då. Urk.

Liten har inte sovit någon middag idag så halv sju tog han natten. Nu ligger han i sängen och sover så gott. Håller alla tummar och tår jag kan för att han sover hela natten.

Inga kommentarer: