måndag, april 11

Idag måndag...

Förra veckan laddade jag för en härlig måndagslista men den försvann någon gång under dagen och dök upp senare på tisdagen. Idag tänker jag försöka göra den lite tidigare så den kommer med. Den ger mig så mycket positiv energi så den skriver jag gärna varje måndag.

Idag måndag är jag glad för att...
  • ... vi snart är friska från vår korta förkylningar.
  • ... solen har lyst på oss i helgen då vi varit ute.
  • ... all snön är borta och våren är här.
  • ... vi snart skall åka till huset igen och pyssla.
  • ... att vi snart kör första riktiga lass med saker till huset.
  • ... att det har blivit så varmt att man kan plantera lite blommor igen.
  • ... det börjar hända lite kul saker runt mig och barnen igen efter en stilla höst.
  • ... jag har en så fin och bra familj.
  • ... jag har så mycket bra och kul saker att se fram emot i vår, sommar, höst...

1 kommentar:

Jenny sa...

Åh härlig lista! Tack för att vi får ta del av den:) Hoppas ni får en fin dag, kram Jenny