måndag, april 11

God morgon ny vecka

Vi börjar komma oss igenom våra förkylningar. Jag har nog tacklat denna lilla förkylning som en man. Har gjort den värre än var den är/var och klagat mer än behövligt. Vaknade före klockan idag och kände mig bättre. Har vaknat några gånger i natt av det men har sovit ganska bra resten tror jag. Kom i säng i god tid igår.

Stora killen skall till skolan idag igen. Liten och jag skall vara hemma och pyssla. Har en del återvinning som behövs tas om hand.

Solen behagar gömma sig idag men det blåser inte ute och det är 8 grader varmt så vi kommer nog få en härlig dag ändå.

Jag kände mig inte alls pigg igår och orkade inget. Det var till och med så illa att jag åkte och köpte pizza till oss. Det får jag känna på idag. Aj min mage. Varför misshandlar jag den så. Om jag nu mår som jag gör. Vad är det egentligen jag gör med mina barns små ömtåliga kroppar. Aja baja. Skärpning. Idag skall det bli riktigt mat igen. Funderar på att laga ett gäng matlådor igen. Det börjar minska i frysen.

Inga kommentarer: