torsdag, mars 24

Ny energi

Oj vad det var skönt att sova en stund. Nu känner jag mig pigg och full av energi igen. Lagom tills jag vaknade somnade lite. Vi bytte bara plats i sängen. Nu har jag förhoppningsvis kommit ikapp igen efter den oroliga natt.

Jag har duschat och skall bara fixa mig det sista innan det bär av till ännu ett party. Yes. Ser fram emot det. Skall bli så kul. Får ikväll träffa några av mina gamla klasskamrater med. Har inte sett de sedan vi slutade skolan. Två flugor i en smäll.

Min underbara älskling har lagat mat endast till mig eftersom jag missar middagen. Han är bäst.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Hoppas att partyt gick bra ikväll också.
Skönt att det inte var något långvarigt med liten och att ni andra klarade er! Jag mår äntligen bättre.
Håller tummarna att ni får sålt mycket av det ni rensat ut. Förstår att det måste vara en skön känsla. Inland fattar jag inte hur vi lyckas samla på oss så mycket...
Kram!