fredag, mars 25

Ännu ett lyckat party

Jag gillar detta skarp. Tycker det är så kul. Kvällarna går fort och det känns inte som något jobb. Bara som att komma ut och ungås med trevliga vänner.

Igår var jag hemma hos en gammal klasskompis till mig. Satt och pratade om lite annat innan och efter partyt med. Det var riktigt kul att se henne igen.
  















Som vanligt var alla förvånade över hur mycket fina saker jag hade. De hade tvekat vid första förfrågan men efter att de sett i katalogen på nätet var allt tvivel borta.

På bilderna åvan kan ni se lite av vårnyheterna som jag fick hem igår. De rosa löparna, den rosa kökshandduken, de vita lötarna med röda stjärnor och tygservetterna i jeansfärg. Det är bara så fint.

Nu har jag inget party bokat på hela nästa vecka. Trist men sant. Älsklingen åker på jobb och då kan jag inte ha så många partyn eftersom jag har svårt med barnvakt.



Inga kommentarer: