onsdag, mars 30

Massa paket

Igår klickade och klickade och klickade jag en massa. Har ju en hel del fina fester jag skall gå på i vår och sommar. Behöver därför något fint att ta på. Där vi bor nu finns inte så mycket bra butiker att välja på så då får det bli internet. Eftersom det är svårt att se hur det kommer sitta på mig har jag beställt MASSOR som jag i lugn och ro kan prova hemma. Hoppas minst en passar och blir bra. De jag inte skall ha skickas bara tillbaka. Visst kostar det lite porta men om jag skulle åka för att leta och prova skulle det kosta mycket mer i både tid och pengar.

Ett av paketen är redan skickade och på väg. Kommer kanske imorgon redan om jag har tur. Kul. Det paketet är även ett som jag är mest nyfiken på.

Presenten jag beställde till lillman har kommit men den hämtar jag när han är på dagis senare. Den är ju inte inslagen och han är så nyfiken. Han kommer älska den. Blir kul att se när han får den. Nu är den inte från oss men det spelar ingen roll.

Inga kommentarer: