onsdag, mars 30

Frukostmiddag

 Igår beställde båda killarna omelett till middag idag. Eftersom jag inte tycker det är så kul att laga mat gick jag fort med på det. Båda killarna hjälpte mig dessutom och gjorde matlagningen lite roligare idag.

Solen lyser fortfarande fint ute och vår/sommarkänslorna bubblar. Det är inte bara vädret jag väntar på i år utan även den högt önskade flytten. Yes!

Älsklingen meddelade förut att de vill att han skall jobba på sin ledighet nästa gång. Inte alls kul för mig. Det skapar allt för mycket problem och denna gången även pengar. Han skulle meddela att det passade rikitgt dåligt så det ordnar sig helt säkert. Onödigt att ta ut nåt i förskott. Brukar oftast inte bli så mycket av all oro man skapar ändå.

Känner mig stark, på gott humör och börjar känna lite energi på gång. Det händer en del just nu och det gillar jag. Mest bra saker men även lite mindre bra men som blir bra till slut.

Inga kommentarer: