torsdag, februari 17

Soffat

Får erkänna. Jag har legat på soffan stora delen av dagen idag. Har fått tillbaka lite energi men känner mig inte helt bra ännu. Har en dag kvar på mig.

Har lite kläder på Tradera som går ut idag och det är inte mycket men har ändå fått en del bud. Känns skönt. Har Mycket mer som borde läggas ut men det får vänta lite. Tar det i omgångar så jag inte tröttnar helt.

Nu skall jag packa och tvätta det sista. Stora killen åker till sin pappa över sportlovet nästa vecka. Då blir det bara jag och lilleman. Han får en vecka ledigt från dagis och bara vara med mamma.




1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hej gumman..
skönt att du känner dig lite piggare.. :) tycker du gjorde helt rätt att ligga och slappa hela dagen.. ;) man får ju passa på menar jag..

tradera är bra, jag vart av med alla min 22 auktioner jag, känns toppen och ca 6-700 kr rikare blev vi. ;)

vad hände med huset , tänkte på förra inlägget?

kramisar