torsdag, februari 17

Sista sjukdagen

Det är inte så ofta jag är sjuk och då blir det extra jobbigt kan jag tänka mig. Att jag blev sjuk just denna veckan är egentligen inte så konstigt. När jag tänker efter så är det denna veckan jag skall bli sjuk om nåt.
När det har varit extra mycket eller lite jobbigare och när man sedan slappnar av så kommer det. Poff. Man blir dålig. Så är det självklart för mig nu.

Veckan har gått allt allt allt för fort och jag känner att jag verkligen önskar att den kunde vara en vecka till. Är jag en dålig mamma som känner så? Nej, det tycker jag inte. Barnen har det bra och jag behöver verkligen tid för mig själv. Så länge man kämpar på så känner man inte det. Men NU.

Får hoppas att det inte går nästan tre år till innan jag får en ny chans. Idag är sista dagen för det. Imorgon är det på det igen och tillbaka till verkligheten.

Det gick inte helt som tänkt med huset i Göteborg så det får jag ta tag i direkt när jag är tillbaka från min "ledighet". Mycket som väntar på min uppmärksamhet så här efter en vecka "ledigt". Hoppas inte jag får sota för detta bara.

1 kommentar:

Anne sa...

Oj det låter som o du har mycket kring dig nu. Håller med om att det ofta är så att det kommer ett bakslag när man har haft det lite motigt och stressigt. Hoppas att du snart mår bättre!
Stor krya på dig kram