tisdag, februari 15

Slapp

Oj vad slapp jag är. Jag får inget gjort på dagarna. Det känns som det är det som jag skall göra nu. Älsklingen och lilleman är på väg till Norge för att hälsa på familjen där. Jag har inte varit borta från lilleman mer än kanske några få dagar sedan han föddes. Jag behöver denna tiden känner jag till att bara koppla av.
Hade tänkt att jag nu skulle få tid över till allt annat som jag känner att jag inte hinner med när jag är själv med barnen men det får bara vänta. Nu skall jag slappa.

  • Har fått låset på brevlådan att fungera och det känns skönt.
  • Har pratat och ordnat lite detaljer med mäklaren inför försäljningen av huset i Göteborg.
  • Lämnat nya tider på dagis för liten.
  • Postat ett paket och hämtat ett som kommit.

Lite annat smått men det är så gott som allt jag gjort. Annars är det soffan eller datorn för min del. SÅ skönt...

Inga kommentarer: