måndag, februari 14

Idag måndag...

Då var det måndag igen och dags för en ny måndagslista a la Jenny. Sen är det ju inte vilken måndag som helst utan Alla Hjärtans Dag.

Idag måndag är jag glad för att...
  • ... jag har mina tre killar som jag älskar och som älskar mig tillbaka.
  • ... vi nu har köpt vårt drömhus.
  • ... jag och stora killen får några dagar bara jag och han.
  • ... solen lyser på en fin vinterdag.
  • ... att det blir ljusare både på morgonen och kvällen.
  • ... vi får vara friska.
  • ... vi snart har sålt vårt hus i Göteborg.
  • ... jag har så snälla grannar (kommer sakna de när vi flyttar).
  • ... S är så snäll och låter oss låna soffan och fotöljen.
  • ... jag har sålt lite gamla kläder.



1 kommentar:

Anne sa...

Så fina bilder på dina kära, underbart! Hoppas att du haft en fin dag!
Ha det bra, KRAM