lördag, januari 29

Mina änglar

Jag och killarna är hos mamma och H. Tog tåget ner igår och det gick så bra. Tar bara två timmar. Halva tiden mot att köra. Stora killen satt med sin psp hela vägen så han tyckte tiden gick fort. Liten såg lite film på datorn, pratade med de som satt runt oss, gick lite i gången och sov en liten stund.



Mormor kom och hämtade oss på stationen. Vi åkte direkt till mäklaren och skrev på kontraktet om försäljning av vårt hus i Göteborg. Nu skall det snart vara gjort. Blir skönt.

Ett kort stopp på min mormor och morfars grav innan vi åkte hem. Kvällen blev lugn. Vi var tillsammans, barnen lekte, vi såg lite TV, läste innan det var dags att sova.

Blev väckt av stora killen idag.
- God morgon mamma. Klockan är 7.59. Dags att vakna så vi får så mycket som möjligt ut av dagen.
Idag skall min syster och hennes barn komma hit med. Jag och syrran skall få lite egen tid ut idag. Tjöta och dricka lite vin. Skall bli SÅ mysigt.

Vad vi hittar på idag är inte helt bestämt. Skall åka en tur till min pappa och säga hej. Måste ju hämta min present som jag vet han har...

Det kommer bli en bra dag idag!

Inga kommentarer: