torsdag, januari 27

God morgon herr vinter

Då var kylan tillbaka igen. - 13,5 när vi gick upp. Efter ett tags "varmare" väder hade vi sänkt värmepumpen och det var bara 19 grader på mellanplan. Nu har jag tänt en brasa och höjt pumpen så jag hoppas det snabbt blir varmt inne igen.

Älsklingen är ju på jobb så nu är det bara att gå upp när stora killen skall till skolan. Det är mycket lättare än jag inbillar mig när jag lägger mig. Tänk om saker kunde vara åt det hållet. Att det blir lättare än man föreställer sig.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vill du bli dagens blogg?
Passa på att gå in och anmäl dig!

De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

eller kanske Följa varann på bloglovin?
Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)