måndag, november 1

Studiedag

Det är bara jag och liten hemma idag. Han har studiedag från dagis. Stora killen är hos sin pappa på höstlover och älsklingen jobbar.

Litens mage är inte helt bra men det går sakta framåt. Fick byta en blöja klockan halv två i natt men sen höll det sig lugnt tills vi vaknade runt åtta.

Fram tills nu har jag "bara" bytt tre blöjor och de är inte så stora. Han har fått ont i rumpan av allt och det gör ont. Kämpar med att få i honom mat. Han äter dåligt. För övrigt är han glad och pigg. Bara det går över under dagen.

Jag måste försöka läsa lite med men just nu myser vi bara. Bygger tågbana och annat kul.

3 kommentarer:

Lina sa...

Åhh hoppas ni kryar på er där hemma. Jag fasar nu inför magsjukesäsongen. För 3 år sen åkte hela familjen på vinterkräkan och det är nog det värsta jag varit med om. Huuhh!!

Kram på er!

Ingela la la sa...

Hoppas att lillkillen kryar på sig. Det är ju så jobbigt när dom små är sjuk och just magsjuka är ju inte så trevlig..

Kram

Popprinsessan sa...

Usch, stackars liten! Hoppas att han mår bättre nu och att det börjar lugna sig i magen.

Hoppas att ni lyckats ha en mysig dag och att morgondagen blir helt frisk!

Kram!