torsdag, november 4

Stor och liten

Älsklingen är hemma!!!

Jag låg länge vaken igår och trodde inte jag skulle klara av att somna men det gjorde jag till slut. Älsklingen pussade på mig när han kom hem men det var nästan så jag inte vaknade av det. Så trött.

Nu är det full fart i sängen. Liten är helt vild. Busar och prarat massor. Det märks att han är glad att pappa är hemma igen. Älsklingen får sova en stund till när liten lämnats på dagis. Han kom hem ganska sent igår.

Själv skall jag skriva det sista på mitt skolarbete så det passar fint med ett tyst hus i några timmar.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Härligt att ha familjen samlad igen! Eller är stora killen inte hemma kanske? Härligt att ha sambon hemma iaf!! Hur länge är han hemma denna gången?

Vad duktig du är som sytt en jättefin kudde! Jag har ett syprojekt framför mig som jag drar mig för eftersom jag inte alls är haj på det där med att sy, och det finns sååå mycket att göra med olika projekt att jag inte vet var jag ska börja...

Hoppas att du får en riktigt härlig fredag!
Kram!