onsdag, november 3

Så nöjd

Har ju fått beställt en symaskin och oj vad kul det är. Skulle kunna sitta vid den och skapa hur länge som helst men just nu finns inte så mycket tid till det. Uppskattar verkligen den tid jag har och tycker det är så kul.

Än så länge har det "bara" blivit nya gardiner till lilleman och idag blev jag färdig med ett kuddfordral. Det är SÅ jag och jag älskar det. Visst är det inte helt perfekt men för att ha skapat efterhand så är jag väldigt nöjd med resultatet.

Började med ett vitt enkelt tyg och slutade med denna underbara kudde.







 Har börjat på en sak till men den är lite större och tar lite mer tid. Sen har jag inte allt tyg till det heller.

Nu blir det sängen och Karlsson på taket.

Älsklingen är på väg hem och har hela bilen full med saker. Bra och kul saker. Visar kanske imorgon.

Inga kommentarer: