lördag, november 27

Sista minuten tävlar.

 Oj. Höll på att missa denna toppentävling. Det är inte över förrens det är över.

 Man skulle kopiera in en bild

Och texten under:

" Jag tävlar om den nya kaffemaskinen från Tassimo inkl ett startkit
av T-Discs totalt värde 2 000 kr i samarbete med WWW.JENNYN.SE

Var med och tävla HÄR du också! "
Sen skulle jag svara på en fråga också om vilken varm dryck jag skulle bjuda mina kaffeälskande vänner på om de kom på besök.
SVAR: Svaret måste ju bli Gevalia Latte Macchiato för jag tycker det ser så himla gott ut. 

Nu är ju mitt, och mina vänners, problem det att jag aldrig har lärt mig dricka kaffe i någon form. Så följden blir ju att mina vänner inte heller får något kaffe när de kommer på besök. 

Varför tävlar jag då om denna fina kaffemaskin undrar nog många av er. Jo. Jag gör det för jag vill ha en liten smidig sak som jag kan använda för att bjuda de som besöker mig på riktiga saker. Om jag vann denna skulle många jag känner bli väldigt glada vet jag. 

Inga kommentarer: