lördag, november 27

Ha ha hmmm

Jag tror att de nya grannarna har sitt sovrum vägg i vägg med vårat. Inte nog med det så tror jag de ha sin säng mot vår vägg (vi har våran mot deras vägg med). Idag är det mer dunk i den än jag har hört de andra gångerna. För det har dunkat i väggen en hel del det sista. Har funderat på vilket av barnen som har det rummet. Det är oftast för sent för barnen men man vet ju aldrig tider hos andra familjer.När de flyttade in för 7 månader sedan berättade de att alla tre barnen skulle få var sitt sovrum upp och där finns tre. De skulle själv ha sitt i gillerstugan men jag tror de gjort om på det.

Nu är det inte så att jag ligger och lyssnar men jag är ganska ljudkänslig på kvällarna och spec när älsklingen är borta. Aningens mörkrädd men inte så att jag blir rädd av att vara ensam hemma eller att  typ gå ner i källaren när det är mörkt. Är det dunk och andra ljud så lyssnar jag så klart efter vad det kan vara.

Bla bla nu måste jag försöka sova så jag orkar göra allt jag vill imorgon. Måndag till onsdag måste bli skoldagar för mig. Torsdag är älsklingen hemma igen (en kortis). God natt.

Inga kommentarer: