fredag, november 26

Några bockar blev det

Har fått gjort en del av listan idag men så är dagen inte slut ännu. Liten somnade redan klockan 11 när vi var i stan. Det var faktiskt ganska perfekt för då gick allt så mycket snabbare utan hjälp. Vaknade sedan lagom med. Hoppas dagen fortsätter så och att han somnar bra och inte för sent i kväll.

Har faktiskt köpt nytt tyg till ett fönserprojekt jag har. Vet att vi just nu håller på att spara men jag kunde inte låta bli. Har sökt denna sak på nätet men eftersom jag är så himla kräsen hittade jag INGET som dög. Det får bli till att göra det själv så jag får det som jag vill ha det.

Hade några rabattkuponger och tänkte se om jag hittade ett par byxor eller mysisar till liten med traktor eller bil på. Han vill ju annars alltid gå i sina pyamasbyxor med traktor på och det är ju sådär. Vet du var jag kan hitta så säg till.

Mätt och nöjd efter en god fajitasmiddag. Tog mig ett halvt glas vin till. Vågade de nu när barnen är pigga (peppar, peppar).

Brasan sprakar i källaren och jag hoppas kunna se på Idol där ikväll. MYS!

Inga kommentarer: