fredag, november 26

Där rök den planen

Fasen så besviken jag blev. Får skylla mig själv. Det är ju så sällan jag använder mig av gillerstugan när jag är hemma. Oftast blir det inte den lugna mysiga stunden med brasan tänd och frid i huset när man är själv med barnen. Idag hade jag verkligen planerat för ett allvarligt försök men...

Fick teknikproblem. Händer alltid när älsklingen är borta. Skickade ett nödsms till honom och han var snäll och svarade på det direkt. Tyvärr var det han som var problemet denna gången men som jag sa så är det säkert mitt eget fel. Det behövs en kabel för att få ljud från TV:n. Vi har en stor fin 50" plattTV och bilden kom direkt. Nu visade det sig att älsklingen ansåg sig ha bättre nytta av den kabeln i sin väska på båten är vad vi hade av den till TV:n.

Nu får jag försöka ställa om mig för en annan typ av kväll men jag måste erkänna att jag blev lite irriterad på det. Det går över. Tända lite ljus och krypa upp i soffan lagom till Idol och ställa om.

Det blir inte alltid som man tänkt sig men livet går vidare ändå.

Inga kommentarer: