torsdag, november 25

Lite plock

Har plockat lite här hemma det jag fått lov för barnen. Vad jag har lust att byta ut gardinerna i vardagsrummet nu. Några ljusgardiner och ljusstakar har fått komma upp. Tog även ner lite tomtar från vinden. Den största jag har är nästan lika stor som lilleman. Oj, vad han blev rädd när han såg den. Efter att vi pratat med honom lite så var allt bra igen.

Passade på att ställa upp några stora leksaker som jag tycker liten är för stor för när han låg och sov. Han sov förresten bara lite över en timme idag. Perfekt för kvällen kanske.

Tanken var att jag skulle måla första lagret på mitt senaste inköp när liten sov men så blev det inte. Kors vad tiden går fort och så mycket jag vill göra. Känns otroligt skönt att ha lite energi för en gångs skull. Har varit riktigt dåligt med det den sista tiden. Känner lite av nåt i min hals men det är nog borta imorgon tippar jag.

Inga kommentarer: