torsdag, november 25

Gott

Idag tog jag en liten pause i plockandet och tog mig en kopp glögg. Mmmmm vad gott det var. Jag älskar glögg.

Kvällen har varit lugn och barnen mår bra. Stora killen får gå till skolan imorgon. Liten har fortfarande lite kladd i ögonen men humöret är det inget fel på. Energinivån är på topp. Full fart är det som gäller.

Har surfat runt och letat nya gardiner men inte hittat några som duger. Får kanske sy mig några så jag får det som jag vill ha det.

Måste inte till stan en dag och köpa ljus till adventsljusstaken och då kan jag se efter passande tyg. Behöver även vadd för mitt liggande projekt så jag kan får det klart.

Liten vill inte sova utan hoppar upp hela tiden. Han var annars på god väg förut men nej. Så lätt skulle det inte vara.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Vad skönt att grabbarna mår bättre! Hoppas att du får tid till dina projekt i helgen!

Kram!