måndag, november 29

Läkartid

Så har jag bokat läkarbesök för liten. Halv fyra fick han tid och det passar bra för då hinner stora killen komma hem från skolan innan vi åker. Hoppas han får någon kräm eller droppar som kan få bort denna envetna ögoninfektion. Idag var såg det bättre ut men nu är han röd i ögonkroken på båda ögonen. Han klagar på att det kliar lite med så det ser inte ut att gå över av sig själv.

Just nu sitter det en liten nyduschad kille i sängen och ser på TV och myser. Jag pluggar det jag kan under tiden.

Nu när jag vet att vi kommer vara hemma mesta tiden av dagen kan jag tända en brasa i källaren och värma huset lite. Kallt ute idag och kaminen avlastar värmepumpen ganska bra och självklart även strömmen då...

1 kommentar:

Anonym sa...

Älsklingen, Hoppas doktorn kan ta bort det dumma kliet i ögonen. Kram Momo