söndag, november 28

Hissgardin

Det var inget trevligt väder när vi gick upp. Det blåste och snöade men det ser ut att ha lugnat sig nu.

Jag har så gott som gjort färdigt mitt projekt. Det är på plats i alla fall men jag skall under veckan skaffa en rundstav till att sätta längst ner så den blir lite rakare. Den blev som jag hade tänkt mig och jag är väldigt nöjd. Blir ett helt annat fönster när man byter tycker jag. Vad tycker ni? 

 Före
Efter



Lite annat julpynt har det hunnits med. Adventsljusstaken har fått sina siffror och är redo att tändas ikväll.

2 kommentarer:

Robin sa...

Va fint, hoppas ni kan vara ute lite också.

Popprinsessan sa...

Vad fint det blev i fönstret!

Btw, störande ljud om nätterna är såå jobbigt! I en gammal lägenhet hörde vi väldigt tydligt några grannars aktiviteter och jag tyckte att det var sjukt jobbigt. Man undrade vilka det var och hoppades att ingen skulle tro att det var vi liksom..Du får göra lite störande ljud så att de fattar att det är lyhört :-)

Hoppas att du har en skön kväll,
kram!