söndag, augusti 29

Väckt av solen

Idag blev jag väckt av solen som sken in genom ett glapp mellan rullgardin och vägg. En stråle lös rakt in i spegeln som vinklade den så fint rakt i mitt ansikte. Visserligen ett trevligt sätt att vakna på men jag hade gärna sovit en timme till. Hade lite svårt att somna igår. Sen har ju solen försvunnit lagom tills vi nu kom ur sängen efter en timmes mys.

Har en orolig och rastlös känsla i kroppen. Har ett behov att göra något men jag vet inte vad. Är ensam med barnen så det får vara något de kan vara med på. Funderar på att åka en tur till IKEA och trängas med alla lönehandlande folk. Vet att det inte är nödvändigt just idag men det hade varit skönt att få upp sängen från golvet.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Blev det någon Ikea-shopping?
Här har jag knappt varit utanför dörren på två dagar, är helt däckad av en förkylning och hoppas verkligen att jag vaknar upp pigg imorgon. Det är så mycket jag vill göra!!

Vad duktig du är som tränar! Vad är det för träningsvideo?