onsdag, augusti 25

Tidig kväll

Dagen är snart slut här hos oss. Jag är lite seg och kan tänka mig en lugn kväll med bara lite läsning.

Killarna skall tidigt i säng idag. Liten har inte sovit middag på hela dagen och vaknade halv 8 så han hoppas jag somnar fort.

Stora killen har ju varit i skolan hela dagen. Han hade svårt att somna igår och lyckades först lite innan 22. Så han behöver somna tidigt idag med.

Fick lite gjort idag ändå. Tvättat några maskiner. Har inte gjort det på ett tag så det finns att ta tag i.

Har idag lyckats träna en timme framför en galet jobbig video jag har. Orkade inte ens nära hälften av vad de gjorde men svett och trött blev jag ändå. Liten var med mig, runt mig, bredvid mig hela tiden så jag fick passa var jag sprakade hoppade hela tiden. Svårt att koncentrera sig men det gick. Har man barn får man bara anpassa efter det. Sen gör det inget att barnen ser när föräldrara träna helelr. Det är ju vi som är stora förebilder. De gör som vi gör och inte som vi säger heter det ju...
Skönt att komma igång igen. Denna sommar har varit allt för slapp på alla områden. Lite skönt att den är över.

Inga kommentarer: